W dniu 17 maja odbyło się oficjalne otwarcie Hampton by Hilton Warsaw Mokotów. Nowy hotel znanej światowej marki zlokalizowany jest w sercu biurowej części Mokotowa i jako pierwszy obiekt w Warszawie sygnowany logiem Hampton zaoferuje usługę Digital Key.
Hampton by Hilton Warsaw Mokotów to piąty hotel Hilton Worldwide w Warszawie i jednocześnie trzeci sygnowany marką Hampton. Jest zlokalizowany przy ulicy Postępu 7, w bezpośrednim sąsiedztwie biur i centrali międzynarodowych korporacji. Od lotniska im. Fryderyka Chopina dzieli go zaledwie 5 minut jazdy samochodem, a lokalizacja pozwala również na wygodną i szybką komunikację z centrum miasta, dzięki czemu nowy obiekt będzie stanowił atrakcyjną propozycję zarówno dla gości podróżujących w celach służbowych, jak i prywatnych.
Nowy hotel o całkowitej powierzchni blisko 10 tysięcy metrów kwadratowych składa się z ośmiu kondygnacji, w tym jednej podziemnej. Dla gości przygotowano 163 pokoje, a na terenie budynku znalazły się również restauracja, lobby wraz z częścią typu business lounge, bar i snack bar, centrum fitness oraz zewnętrzny taras letni. Hampton by Hilton Warsaw Mokotów wyróżnia unikalny, nowoczesny design, a także bogata oferta biznesowa, obejmująca dostępność w pełni wyposażonych sal konferencyjnych. Goście będą mogli skorzystać z 67 miejsc parkingowych, w tym 54 miejsc w podziemiu hotelu, a także 8 miejsc dla rowerów.
Do dyspozycji odwiedzających jest 109 pokoi typu Queen (z podwójnym łóżkiem i wyposażonych w dodatkową rozkładaną sofę), 50 typu Twin (wyposażonych w dwa pojedyncze łóżka o wymiarach 120×190), 2 duże pokoje narożne (każdy o pow. 44 m2, składające się z sypialni i oddzielnego pokoju dziennego z rozkładanym narożnikiem) oraz 2 pokoje z wszelkimi udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych (każdy o pow. 44 m2). Co więcej, na potrzeby rodziców z dziećmi w hotelu znajdują się 32 pokoje z możliwością połączenia w 16 pokoi rodzinnych. Wszystkie wnętrza zostały wyposażone w zgodzie ze światowymi standardami Hampton by Hilton, są przestronne i posiadają najnowocześniejszy design. Goście hotelowi będą korzystali z rozwiązania Digital Key, dzięki któremu będą mogli dostać się do pokoju za pomocą swojego telefonu lub smartwatcha.
– Postawiliśmy na nowoczesne rozwiązania i udogodnienia dla naszych gości zarówno podczas ich podróży służbowych, jak i prywatnych – mówi Anna Dos Santos, Dyrektor Sprzedaży Hampton by Hilton Warsaw Mokotów. – Naszym celem było stworzenie miejsca, które zapewni gościom najlepsze warunki do pracy i odpoczynku – dodaje.
Wśród udogodnień skierowanych do klientów biznesowych znajdują się m.in. miejsce typu business lounge dedykowane spotkaniom służbowym, bezpłatny, bezprzewodowy internet na terenie całego obiektu, trzy przestronne i nowoczesne sale konferencyjne, a także dostęp do urządzeń takich jak drukarki i fax. Do dyspozycji gości są trzy w pełni wyposażone sale konferencyjne o powierzchni od 23 metrów kwadratowych do 43 metrów kwadratowych. Oprócz całkowitej przestawności najmniejszej z nich, tzw. Boardroom, goście mają również możliwość połączenia sal – uzyskując tym samy przestrzeń 96 metrów kwadratowych, mogącą zmieścić do 90 osób przy teatralnej aranżacji. Przestrzeń konferencyjna została wyposażona zgodnie ze standardami, w tym w projektory oraz ekrany. To, co niewątpliwie wyróżnia ofertę konferencyjną Hampton by Hilton Warsaw Mokotów to fakt, iż sale posiadają duże okna, dzięki temu są jasne, a goście mogą cieszyć się naturalnym dziennym światłem. Co więcej, na swoje potrzeby goście mogą zaaranżować również przestronne lobby hotelowe.
Restauracyjne menu zostało przygotowane w zgodzie z najwyższymi standardami międzynarodowymi sieci, ale przy tym nie zabraknie w nim miejscowego kolorytu – w propozycjach goście znajdą inspiracje polską kuchnią, a oferta będzie miała charakter sezonowy. W codziennej ofercie dostępne będą dania dla wegetarian oraz menu dedykowane dzieciom.
Dyrektorem Generalnym Hampton by Hilton Warsaw Mokotów został Łukasz Pakuła, a stanowisko Dyrektora Sprzedaży objęła Anna Dos Santos. Hotel docelowo będzie zatrudniał około 40 osób. Personel zostanie przeszkolony zgodnie z międzynarodowymi standardami sieci Hampton by Hilton, realizując założenia tzw. „Hamptonality”, dzięki któremu goście hoteli sieci na całym świecie mogą być pewni najwyższego poziomu obsługi, profesjonalnego, ale również indywidualnego, otwartego i życzliwego podejścia pracowników.
Budowa hotelu rozpoczęła się w październiku 2016 r. i została zakończona w listopadzie 2017 r. Inwestorem jest firma Sun Investment. Za projekt budynku oraz wnętrz odpowiada biuro architektoniczne AGK Architekci AW Sp. z o.o.
Hotel przyjął już pierwszych gości
Sieć Hilton Worldwide posiada obecnie 18 hoteli w Polsce. Dziewięć z nich działa w ramach marki Hampton by Hilton. Wkrótce ich baza powiększy się o kolejny obiekt w Gdańsku.
Hilton (NYSE: HLT) jest wiodącą międzynarodową firmą hotelarską, która obejmuje 14 światowej klasy marek, ponad 5.300 obiektów i ponad 863.000 pokoi w 106 krajach. W swoim portfolio posiada takie marki hotelowe jak: Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Canopy by Hilton, Curio Collection by Hilton, DoubleTree by Hilton, Tapestry Collection by Hilton, Embassy Suites by Hilton, Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton, Tru by Hilton, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites i Hilton oraz Hilton Grand Vacations. Firma zarządza również wielokrotnie nagradzanym programem lojalnościowym Hilton Honors.
Hampton by Hilton to franczyzowa sieć hotelarska, w skład której wchodzą również Hampton Inn by Hilton, Hampton Inn oraz Suites by Hilton, dostarczająca usługi podróżnym poszukującym dobrej jakości w rozsądnej cenie. Hampton by Hilton to obecnie 2.345 hotele i ponad 238.000 pokoi dostępnych w 21 krajach na całym świecie.