Złote Tarasy umiejętnie dostosowują się do zmiennych preferencji oraz oczekiwań klientów. Nowy wymiar zakupów, przeżywania i doświadczania – ta doskonale znana linia kreatywna Złotych Tarasów ulega w tym roku odświeżeniu, by spotkać się z jeszcze lepszym odbiorem wśród konsumentów. Nowa identyfikacja wizualna ma podkreślać, że oferta Złotych Tarasów będzie zawsze na czasie w myśl hasła „Always Switched On”.
Genezą powstania świetlistej linii kreatywnej było podkreślenie zmian, które miały miejsce obiekcie w ciągu ostatnich dwóch lat w ramach procesu re-komercjalizacji. Centrum Handlowe, znajdując się w bliskim sąsiedztwie śródmiejskiego okręgu biznesowego, wykorzystuje potencjał głównej grupy docelowej, którą stanowią pracownicy okolicznych biurowców. Są to klienci najbardziej wymagający, ceniący sobie wysoką jakość produktu oraz obsługi. Dlatego nowa linia ma dawać klarowny przekaz właśnie w tym zakresie.
Charakterystyczna kreacja zawierająca wektory światła symbolizujące nowy wymiar, z którym Złote Tarasy są utożsamiane, zyskała dodatkowe elementy geometryczne, które sprawiają, że centrum z komunikacji „nowego wymiaru” płynnie weszło w proces „zawsze na czasie – zawsze włączony”. Ideą nowej linii kreatywnej są przede wszystkim pozytywne emocje, które są ważnym elementem życia każdego człowieka. To znajomi i przyjaciele, to również bliskość i bezcenne momenty. Wszystko to daje młodym ludziom energię do działania, radość i wartościowe inspiracje. W Złotych Tarasach można kupić rzeczy materialne, ale można również doświadczać emocji – to właśnie jest podstawą nowej linii kreatywnej.
Złote Tarasy są nie tylko modnym miejscem zakupów, ale także wyjątkowym miejscem spotkań biznesowych i prywatnych, dobrej rozrywki, najnowszych inspiracji i możliwość oderwania się od codzienności. Tu karmi się nie tylko ciało, ale i zmysły – można zatrzymać się na moment i po prostu być – tu i teraz. Aromatyczna kawa, romantyczna kolacja, wizyta u fryzjera, rodzinne wyjście do kina, a do tego ciekawe eventy i wydarzenia zapadające w pamięć.
Galeria po raz kolejny dostrzega, że obok najnowocześniejszych trendów, liczą się usatysfakcjonowani klienci. W ramach nowej linii kreatywnej, centrum będzie jeszcze silniej komunikować kluczowe projekty 2019 roku. Klienci Złotych Tarasów mają możliwość skorzystania z całkowicie bezpłatnych konsultacji, tym razem nie tylko z profesjonalnymi stylistkami, ale również z doskonałym wizażystą. Nie zabraknie też dodatkowych wrażeń i atrakcji. Przykładem może być cykl comiesięcznych spotkań „Złote Tajemnice”, który szczególnie uatrakcyjni klientom niedzielne chwile beztroski, w gronie najbliższych i zabierze ich w intrygującą podróż o charakterze edukacyjno-rozrywkowym.
Autorem nowej linii dla Złotych Tarasów jest Madeinbrain Studio.
Więcej informacji na www.zlotetarasy.pl